Arriba la 4a #Mistralçotada
El dissabte 25 de març celebrarem la quarta calçotada popular de Sant Antoni (i l’Esquerra de l’Eixample) a l’Avinguda Mistral. La #Mistralçotada, impulsada per una comissió de persones i entitats, segueix amb la voluntat de reivindicar l’ús veïnal de l’espai públic. Enguany, de manera molt especial, se centrarà en denunciar el procés de gentrificació que es viu al barri, en reivindicar el dret a viure i gaudir del propi barri.
Els actes començaran a partir de les 11.00 h del matí a l’Avinguda Mistral, entre els carrers Rocafort i Entença. Hi haurà espai per entitats, activitats familiars i actuacions artístiques. Els calçots es serviran a les 14.30h. L’acte acabarà amb parlaments i actuacions musicals de sobretaula.
Podeu comprar els tiquets (10€) als locals de l’AVV de Sant Antoni (Avda Mistral, 30) així com de Calàbria 66. Dissabte 25 es vendran els darrers tiquets a la mateixa Avinguda Mistral.
Us hi esperem!!